2016. február 22.

GONDOLATOK A SZABAD VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁSRÓL

A HÍR SZENT, A VÉLEMÉNY SZABAD!

Magyarország alaptörvénye, IX. cikk
1. Mindenkinek joga van a véleménynyilvánítás szabadságához.
2. Magyarország elismeri és védi a sajtó szabadságát és sokszínűségét, biztosítja a demokratikus közvélemény kialakulásához szükséges szabad tájékoztatási feltételeit. 

Egész életemben az igazságot kerestem, és ha megtaláltam annak hangot is adtam mindig. Volt, hogy szóban tettem ezt meg, volt, hogy írásban. Ezeknek a tükrében írom most ezt a gondolatot. Előre szeretném kijelenteni, hogy nem áll szándékomban személyeskedni, hanem általánosságban írom soraimat. 

Rossz az, aki rosszra gondol!

Én továbbra sem tagadom meg önmagam, és csak a számomra igaznak vélt dolgok mellett állok ki ezután is, teszem ezt mindannak a tükrében, hogy nincs veszíteni valóm!




Soha nem a hírnév, sem az anyagi haszonszerzés nem lebeg a szemem előtt, amikor kinyilvánítom véleményemet, csak egyetlen egy dolog, hogy megitassam az igazságra szomjazókat!

Akinek nem tetszik az oldalam, illetve nincs füle a hallásra, nincs szeme a látásra, az jobban teszi, ha nagy ívben elkerüli ezt az oldalt, mert csalódás fogja érni!

Nem állíthat meg senki és semmi abban, hogy célt nyert életem megvalósítsam!




Nem hátrálok meg! Nem vonulok vissza! Nem fogok elhallgatni!

Perlaki Zsuzsanna Éva, alias: Lilith AzElső

BETILTOTT TÉNYFELTÁRÁS!
Izsáky László, az erdélyi aranylemezek és az ufólehívójel kapcsolatáról készült könyvem megrendelhető a meridiancsoport@gmail.com emailcímre küldött üzenetben, könyvesboltokban nem kapható!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése