2016. január 6.

Évindító túra a Meridián Csoporttal a Tündér-hegyen

2016. január 3-án, vasárnap a budai hegyekbe vezetett a Meridián Csoport évindító túrája.

A meglehetős hideg ellenére - mínusz hat fokot mutatott a hőmérő a "Moszkván" - mi ismét túrázni indultunk. Az Égiek persze most is velünk voltak, és hamarosan a Nap is előbújt az árnyékából.

Hűvösvölgy felől közelítettük meg a hegyet, és kapaszkodtunk felfelé a Hárs-hegyi-nyereg felé. Hamar elfeledkeztünk a hűvösről, ahogy az erdei úton haladtunk az emelkedőn, a sárga jelzés vonalán.

Jól is jött az enyhe emelkedő, így nem fáztunk a téli időben sem.

Első pihenőre az Imre-kilátónál került sor. Gyönyörű kilátásban volt részünk, amikor felértünk a magaslesre.

Itt sort kerítettünk a tízóraink elfogyasztására is. Következő megállónk a Szépjuhásznénál volt, ahol birtokba vettük a játszóteret, és felmásztunk a pálos kolostor romjaira is.

Utunk során áthaladtunk a libegő alatt, majd letáboroztunk egy kis pihenőre, ahol próbáltunk tűzet rakni, több-kevesebb sikerrel.

Miután jóllaktunk, indultunk tovább a kitűzött cél felé, a Tündér-sziklához.

S lám, elénk tárult a Tündér-szikla.

Jókedvűen, tele energiával búcsúztunk az erdőtől és a hegytől.
Hamarosan újra találkozunk, és folytatjuk a Meridián túrajárást! Gyertek velünk ti is!

Lilith AzElső

A Gondolatok az égbolt alól blog összes bejegyzése szerzői jogvédelem alatt  áll. A blogon szereplő összes bejegyzés saját szerzemények, ezek másolása vagy kereskedelmi forgalomba hozása  az engedélyem nélkül TILOS!