2018. szeptember 8.

Száz gondolat, százezer olvasó


Kedves Olvasóim!


A Gondolatok az égbolt alól blog 2014. november 23-án indult útjára, azzal a szándékkal, hogy megosszam veletek az univerzum titkairól született gondolataimat.

Az elmúlt közel négy évben közel 100 saját szerzeményem született ezen a blogon, ahol néhány napja örömmel konstatáltam, hogy látogatottságom meghaladta a 100 000 -et. Minden olvasómnak köszönöm, hogy megtisztel a figyelmével! 




A blogomon hét almappába rendeztem írásaimat, hogy könnyebben rátaláljatok az általatok kedvelt olvasmányokra:

Első mappa  Izsáky László és az erdélyi aranylemezek ebben a mappában jelenleg 25 bejegyzést találtok, időrendi sorrendben (felül a legfrissebb van, alul a legrégebbi). 




Ez a legelső cikkem (és a legfontosabb ufóseset számomra!), amelyet 2014. novemberében írtam Izsáky László 74-es ufóincidensét illetően. 
Akkor még csak az interneten fellelhető anyagokat vettem figyelembe, és számtalan kérdés megfogalmazódott bennem miközben az eset hitelességét vizsgáltam:
Ezútán az írásom után számtalan megkeresést kaptam olyan emberektől, akik újabb és újabb olyan információk birtokához juttatak Izsáky László esetével kapcsolatban, amelyek a nagyközönség számára elérhetetlenek voltak az interneten. Sőt az erdélyi kutató böröndnyi hagyatékához is hozzáférhettem. Valójában, ekkor kezdtem bele az igazi "kutatásba" és sokkal nyitottabb szemszögből kezdtem vizsgálni az esetet:
Időközben nyakamba vettem a lábam, és társammal Prusival, több ízben kilátogattunk Erdélybe. Helyszíni nyomozásokat végeztünk az eset kapcsán Szatmárnémetiben és Máramarosszigeten is Izsáky László egykori lakhelyein. Elzarándokoltunk Aknasugatagra is, ahol 1974-ben az aranylemezeket rejtegették a  Securitate elől. 
Természetesen közben többször felmásztunk a Gutin-hegység ormaira, hogy megtaláljuk a Kakastaréj közelében azt a telepet, ahová Izsáky László és társai felrajzolták az egykori ufólehívójelet. 
2016-ban pedig két társammal Prusival és Bélával sikeresen rekonstruáltuk a 74-es ufólehívást. 
Egyes ufós szervezeteknek egyáltalán nem tetszett (ma sem tetszik!), hogy ennyire mélyen beleástam magam ebbe az esetbe. Minden követ megmozgattak (megmozgatnak a mai napig is!) annak érdekében, hogy elhiteltelenítsenek a közvélemény előtt, és megakadályozzák (nem tudják!), hogy a nyílvánosság színe elé tárjam az általam kikutatott információkat. 
Izsáky hagyatékából egyértelműen kiderül, hogy a 90-es évek elején a magyar ufós szervezetek tagjai közül néhányan kihasználták, meglopták, majd bolondnak titulálták őt. Nem csoda, hogy most rettegnek "egyesek" az igazságtól! 
Véleményem szerint, ezek az "ufókutatók"fizetett dezinformátorok, számomra ez egyáltalán nem kétséges! Ahogy az sem, hogy az érdeklődésük azért fordult irányomba, mert olyan eset kivizsgálását folytattam le, amelyből az ő aljasságuk is kiderülhet. 
Az 1974-es eset bizonyítékai egyelőre titkosítás alatt állnak! 
Az alábbi bejegyzések a kalandozásaink részleteit mutatják be, illetve azokat az atrocitásokat is, amelyek végigkísértek nyomozásunk közben: 
Az 1974-es erdélyi eset kapcsán tartottam több előadást nemcsak Budapesten, Egerben, Körmenden és két nappal ezelőtt Tatán is.  A korábbi előadásaim felhívásai az alábbi linkeken érhetőek el: 
Izsáky Lászlóról, az erdélyi aranylemezek megfejtőjéről és az ufólehívójelről tartott előadásaim elérhetőek a YouTube-on is, az alábbi linkekre kattintva lehet megnézni őket. Ezekben a videókban olyan dokumentumokat mutattam be Izsáky László hagyatékából, amelyeket azelőtt sehol nem lehetett megtalálni az interneten:
Izsáky Lászlóról esetéről nyomtatásban megjelent írásaim tőlem és rólam, a teljesség igénye nélkül:

2018. július 24-én útjára bocsájtottam "A JEL" című könyvemet, amely tartalmazza az 1974-es eset utáni nyomozásomat, azok körülményeit, lerántja a leplet a fizetett dezinformátorokról, és a 2016-os ufólehívás részleteit is tartalmazza. A könyv magánkiadásban jelent meg, könyvesboltokban nem kapható!
"A JEL" című könyvemről született bejegyzéseimet, és a könyv megrendeléséhez szükséges információkat az alábbi linkeken lehet elérni: 
Itt olvasható az első olvasói kritika a könyvemről, a  Szamszára blog szerzőjének jóvoltából:
Bátran ki merem jelenteni, hogy ma Magyarországon én vagyok az a személy, aki a legtöbb morzsát összesepregettem az 1974-es ufós incidens kapcsán Izsáky Lászlóról, az eset körülményeiről, és az ufólehívójel működéséről.

2.mappa Rejtélyes ufóesetek címet kapta. Itt találhatóak azok az írásaim, amelyek olyan rejtélyes jelenségeket és eseteket vizsgálnak, amelyekről feltételezhető, hogy idegen civilizáció tevékenységei. Itt kapott helyet egyik személyes megtapasztalásom is, amely Monoron történt, ahol hárman voltunk szemtanui a különös égi jelenségnek:

Ebben a mappában kapott helyet az a képes, videós gyűjteményem is, amelyek lerántja a leplet a neten terjedő " ufó-hoax"-okról

Illetve itt olvasható az a médiahoax is, amelyet Prusinak az információk hitelességéről írt szakdolgozata kapcsán készítettünk, és ami rámutatott arra, hogy bizony az emberek zöme hiszékeny, és nem tud különbséget tenni a valódi és az álhírek között
De nem csak erre szereztünk bizonyítékot, (kattints a link alatti képre és megbizonyosodhatsz magad is!) hanem arra is, hogy sok ufótémával is foglalkozó hiteltelen Facebook oldal, hogyan sért szerzői jogokat és terjeszti tovább akár az álhíreket is, még azután is(!), amikor azok már rég lelepleződtek. 
A szomorú az egészben az, ahogyan oldalukon még hangoztatják is, hogy számukra csak az olvasottság számít, az ostoba emberek meg nem veszik észre, hogy az orruknál fogva megvezetik őket!
Ezek az oldalak bármire képesek azért, hogy növeljék a nézettségüket és lájkjaik számát, amely persze hozzá segíti őket ahhoz is, hogy minél több nyomtatott magazint tudjanak eladni, az emberek hiszékenységéből, félrevezetéséből pedig jól megélnek! 
Nagyon tanulságos kísérlet volt! 
Remélem az alternatív tudományok kedvelőinek kinyílik a szemük végre és megjön az eszük: nem támogatják tovább az olyan oldalakat, magazinokat a figyelmükkel, amelyek egyértelműen visszaélnek bizalmukkal! 
Amit megtehet bárki, akinek nem tetszik, hogy hülyének nézik őket hiteltelen szerzők, szerkesztők az az, hogy a lájkokat és a követéseket visszavonja (!) az adott oldalakról! Csak így lehet megállítani őket kártékony ténykedésükben, hogy végre leessenek a nagylóról és szégyenükben elsüllyedjenek! 

És itt kapott helyet az áprilisi tréfának szánt cikkem is:


3. mappa Őseink nyomában címet kapta. Ez alatt a címke alatt olyan cikkeket tettem közzé, amelyek témái az ősi időkbe nyúlnak vissza a földönkívüli tevékenység nyomait kutatva:

4.mappa  Gondolatok Az Égbolt Alól, itt saját szubjektív vélemény cikkeim találhatóak, nem csak az ufótémát érintően. Itt olvashattok bővebben rólam is:

5.mappa Rendezvények  nemcsak saját rendezvényeinkről, előadásainkról, túráinkról, találkozóinkról nyújtok szubjektív élménybeszámolót az érdeklődöknek, hanem olyan rendezvényekről is olvashattok, ahol mi magunk is vendégek voltunk:

6.mappa  Videók, itt találjátok meg az előadásainkról készült felvételeket, és olyan interjúkat, amelyeket velünk készítettek, (a teljesség igénye nélkül), és ide töltöttem fel azt a hanganyagot is, amelyben válaszolok az engem ért támadássorozatokra: 

7.mappa  Nyomtatásban megjelent itt megtalálhatóak azok a cikkeim amelyek  nyomtatásban is megjelentek, nemcsak tőlem, rólam is, (a teljesség igénye nélkül) és itt találhatjátok meg "A Jel" című dokumentumregényem megrendeléséhez szükséges információkat is:

Amint láthatjátok, nem nagyon unatkoztam az elmúlt közel négy évben. Sűrűn billentyűzetet ragadtam és megosztottam veletek a gondolataimat. 
Közel száz bejegyzést tettem közzé, és több százezer karaktert ütöttem le a gépemen, és boldog vagyok a tudattól, hogy nem hiába tettem, hisz Ti Olvasóim inspiráltok engem! 
Ezekért az írásaimért senki nem fizet engem (!), de nem is cenzúrázhat senki sem! 
Maradjatok továbbra is velem, iratkozzatok fel a blogomra és a Facebook oldalamra is. 
Lájkoljátok és osszátok meg bejegyzéseimet, mert ez az egy dolog az, ami számomra visszajelzés tőletek, hogy tudjam érdemes tovább koptatni a billentyűzetet!

Hálásan köszönöm, hogy olvastok! Maradjatok velem továbbra is!

Üdvözlettel!

Perlaki Zsuzsanna Éva


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése